View Single Post
OPPTUR
Hadde forøvrig en skikkelig positiv opplevelse i dag som gjorde at jeg ble genuint glad inni meg: Ble i forbindelse med en jobbsøknad testet online i: konsentrasjonsevne, multitasking, forståelse av instruksjoner, læringsevne og personlighet. Testen av levert av AON, om jeg ikke tar feil. Supert opplegg assa.

DAG TO I FREAKDAGBOKA:
Gonna start this reply with a sentence for you to reflect upon. It is a question for you to take with you and ponder upon, not a question that I demand for you to answer for my sake.

How would you choose to solve this conversation if I was to be your son, dude?

Hvem sier at jeg ikke bor for meg selv?
Har dere folkens hørt om læringsvansker?
Hvorfor i all verden skal jeg tilbringe tid med en psykolog-dude som sannsynligvis peser meg slik som dere gjør?

Vi sier at de som scorer lavt i øynene på ensidige og ureflekterte lærere, pedagoger, rektorer og politikere er dumme, gjør vi ikke?

Jeg har utmerket konsentrasjonsevne, er sterk på multitasking, forstår instruksjoner ganske godt og har lav læringsevne, ok?

JEG ELSKER SKATEBOARDING OG DRITER I HVA DERE SYNES OM DET OK?
JEG ELSKER Å TEGNE OG GJØR DET IKKE FOR DERES SKYLD OK?

Håper du uten at du vet det er en av de mange som tar kontakt for å kjøpe kunsten min eller at du er en av de jeg suser forbi på skateboard sammen med vennene mine!

Det er ikke kidsa det er noe galt med, det er prøvene de måles etter! Jeg føler ikke at dette er så givende egentlig, da dere er som de aller fleste andre her i det Norske samfunnet: for stolte til å en gang vurdere at noen mennesker har utfordringer som dere ikke forstår eller noen sinne kan forstå.
Sist endret av hand_model; 29. april 2020 kl. 13:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.