View Single Post
HEYA.

Jeg trenger input. Jeg er annerledes. Jeg er blitt en fattig og ubrukelig dass synes jeg. Hva skal en gjøre da, lage rap?

Tegner, kjører skateboard, kjøper bruktklær, lager animasjoner, hører på trap, elsker weed og vet veldig godt hva jeg ikke synes noe om. Hakke jobb. Jeg har dessverre vært uheldig å være med mennesker som likte psykedeliske stoffer veldig godt og var så dum at jeg sjekka hva greia var.

Nå hører jeg stemmer og har en psykologsykepleier fra kommunen på nakken pluss en hel del uklarheter med nærmeste familie (som forøvrig etter min mening er helt på trynet i utgangspunktet). Ja. Sånn er livet mitt nå. Jeg sier til meg selv at jeg er fucked. Samtidig kjennes det ut som det jeg trenger er å bo for meg sjæl, ha en ålreit dealer, mye tid til å skate og henge rundt.

Så er det penger da. Inntekt. Det har jeg ikke hatt på mange år. Jeg har falt ut av karrierejaget. Hoppa av høgskolestudier. Eller falt ut. Jeg har falt ut av samfunnet egentlig. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Orker ikke ha kontakt med foreldre som ikke forstår en dritt.

Alt har blitt veldig komplisert og jeg tror en av grunnene er at jeg har null cash at all. Klarer liksom ikke få meg jobb heller fordi jeg har mista trua på at noen i en straight bedrift vil ha noe med en sånn som meg å gjøre. Whatever.

Peace. YAHBLESS.
Sist endret av hand_model; 28. april 2020 kl. 16:02.