View Single Post
skolms's Avatar
Trådstarter
794
Sitat av NitroFis Vis innlegg
En offentlig tjenestemann/kvinne burde holde seg for god for å påføre mer skade på omgivelser og privat eiendom en høyst nødvendig!
Og som jeg har forstått er de faktisk opptrent til nettopp dette også.

Det hersker ingen tvil for min del; ruten SKAL erstattes!
Vis hele sitatet...
Bra å høre noen er enig.

Sitat av Roundsound Vis innlegg
Vel, stoppet du, eller stoppet du ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg sakket ned farten og prøvde å gjøre tegn til at jeg skulle stoppe. (hvorfor ellers sakke ned farten?) Da uniformert politibil kom forbi og sikkert trodde det var hot puirsuit enda.

Sitat av Kinseek Vis innlegg
At du synes du fortjener sympati for at politiet ikke var 100% fromme som lam idet de pågrep deg etter at du igangsatte en biljakt med fare for andres liv og helse blir for absurd. At noen andre her inne er såpass enige i at de tilogmed synes hun bør miste jobben overrasker meg også - men forumet har jo plenty med ureflekterte "snut er ut" så det burde vel ikke det...

Tror ikke du har muligheten på erstatning. Tror du en jury/domstol vil ha sympati med deg i en rettsak? Det er vel det som må til tror jeg - politiet vil nok selv ignorere kravet ditt.


Politiet skal ta hensyn til skader på fluktmiddelet til ettersøkte kriminelle som råkjører fra dem?

Absurd.
Vis hele sitatet...
Er litt enig med deg når du sier det sånn, men bare litt.

Sitat av Lanjelin Vis innlegg
En uskadet rute vil ikke slå sprekker slik du forklarer, bare ved at noen slår på den.
Mest sansynlig vil hånden slå sprekker før vindusruta..
Ring Riis Bilglass
Vis hele sitatet...
Hun slo med flat neve, med skinn hanske. Så ble no sikkert bra trykk i det slaget.