View Single Post
skolms's Avatar
Trådstarter
794
Sitat av Kinseek Vis innlegg

At en politibetjent gjør skade på fluktbilen til en kriminell idet han blir pågrepet ser jeg virkelig ikke på som "hersing".

I en perfekt pågripelse er det ikke spor av overdimensjonert maktbruk, men lykke til med å bevise en jury eller dommer om at politiet brukte for mye makt som du ikke fortjente. Hadde de satt fyr på bilen din, eller skadet deg personlig så kanskje...
Vis hele sitatet...

Hele poenget er jo at politibetjenter skal oppføre seg rolig og ikke framprovosere noen situasjoner overhode.

Og når de sprekker ruten min etter jeg faktisk stoppet selv, delvis hvert fall.
Så tenker jeg at det er feil.

Greit nok at mange av dere synes alt dette er ren idioti osv. det er vanlig det når det gjelder meg. Men tråden skulle egentlig handle om jeg har rett på og hvordan få erstatning for dette.

Hva selve saken angår er jo ikke et tema i seg selv, men har så klart en relasjon til hva hun gjorde.

Sitat av Conseal Vis innlegg
Skulle akkurat til å si det samme:P Han kjører rundt i en "ettersøkt bil" (hva når enn det betyr), prøver å kjøre fra dem, blir tatt og blir opprørt når de lager et hakk i ruten hans? Høres ut som han slapp billig unna, sånn som jeg ser det.
Vis hele sitatet...
Sånn som du ser det ja... hva er det du ser da, en sprukket rute?
Sist endret av skolms; 18. april 2010 kl. 20:49.