View Single Post
En politikvinne klikket helt febrilsk i natt og hoppet ut av bilen hun var passasjer i mens hun skriker noe som høres ut som en blanding av australsk og finsk, veldig agressivt mens alt jeg klarte å tyde var at jeg måtte stoppe motoren, som jeg faktisk hadde stoppet med en gang og til og med tatt ut nøklene.

Samtidig slår hun med flat hånd på frontruten foran meg og ruten får en fin lang sprekk fra toppen til ca midten av ruten.

Greit nok, jeg har ikke tenkt å være en drittunge med politiet nå, men å sprekke den ruten var totalt meningsløst og alle andre betjenter osv. oppførte seg relativt rolig så det var ingen som helt grunn til at hun kunne slå med all kraft hun har.

Er det en ting jeg har merket de siste årene er at kvinnelige politibetjenter skal markere seg så ekstremt mye i forhold til mannfolk.

Men uansett, har jeg rett på erstatning? Hvordan går jeg fram uten å kontakte en advokat?

Jeg spurte selvfølgelig nede på politistasjonen men av dem fikk jeg ikke noe svar. Men de mente at om det var en helt meningsløs handling burde jeg få det erstattet, men han kunne ikke fortelle meg hvem og hvor jeg skulle henvende meg.

Noen som har peiling?