View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
takk for gode svar! vi snakket sammen og jeg klarte å overbevise henne om å ringe med min telefon. jeg ringte da legevakta for henne og forhørte meg litt, før jeg ga henne telefonen så hun kunne forklare hva som hadde skjedd til de. hun hadde visst begynt å følt seg litt bedre mellom da jeg postet innlegget og vi ringte, og tror selv det var angst og litt panikk fordi hun hadde ikke kjent seg sånn før og ikke hadde fått sovet noe særlig, hun hadde heller ikke spist noe før hun kom til meg. legevakta oppfordret henne komme inn for sikkerhets skyld allikavel da det ikke er sikkert det bare var litt panikk, men at hvis hun kjenner seg noe dårligere igjen skulle vi ringe med en gang og komme oss dit så fort som mulig så hun får hjelp.

jeg skal fortsette å oppfordre henne til å få det sjekket. jeg er enig med alle som sier man skal dra til lege om man trenger hjelp, men er vanskelig å overbevise henne for hun er staere enn ei geit og sier nå at "det ordner seg sikkert" siden hun kviknet litt til...