View Single Post
Skepty. Da har du misforstått meg helt fra starten. Jeg har ingen mening om hvorvidt apoptose har en påvirkning på angst. Etter min mening er det nok andre forklaringsmodeller for å forklare dette.

Jeg prøvde simpelthen å forklare litt mer utfyllende insaine referanser om DNA og schrødingers katts dokumentaren.
Deretter virker det som om du stiller spørsmål om apoptose blir indusert av faste i det hele tatt - noe du nå (etter en tur innom google?) virker å være enig i at faste faktisk gjør.

On topic så er det en del spennende forskning rundt faste og depresjon. Det er ingen som betviler den antidepressive effekten av faste under selve fasten, men der er etter hva jeg forstår lite vestlig forskning omkring depresjon og langvarig effekt av faste..
Dermed er det på sin plass å igjen anbefale schrødinger katts dokumentar sult, som tar for seg bl.a russisk forskning som er vanskelig å google seg frem til
Sist endret av Bearass; 5. juni 2018 kl. 18:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.