Tråd: Badtrips
View Single Post
Første gangen jeg skulle røyke hasj fra bøtte var sinnsykt, jeg har bestandig prøvd joint når jeg har vært full etc, å det hadde ingen spesiel effekt på meg, å da trodde jeg å røyke hasj via bøtte var likedan. ja, i hvertfall peiset jeg på, ble ett par hit, ble litt hosting å dette går vel greit tenkte jeg. Etterpå gikk vi i stua å satte oss ned,jeg fikk matkick å jeg spise drit mye snop, aldri vært så deili med mat før pluss att jeg kjente en deilig rus. Etter en liten stung gikk vi for å ta ett par trekk til, da ble jeg skikkelig kake, jeg måtte støtte meg på veggen for å ikke ramle ned, å jeg la meg i sengen å fikk lattis etter en liten stund, vi gikk i stuen igjen å spilte Tekken, det var uber chill. Så plutselig ble det drit varmt, jeg startet å kle av meg, men det hjalp ikke så mye, det var helt jevlig, føltes ut som taket datt i hodet på meg,jeg svettet noe grusomt å jeg trodde jeg skulle dø, å jeg klarte heller ikke å snakke, en venninde satt å kiket på meg å hadde verste lattisen ever, for jeg klarte ikke å rape. Jeg skjønte ikke hvorfor de lo av meg for jeg hadde det helt fucka, så føltes det ut som jeg hadde dritt meg selv i buksen, men det hadde jeg ikke, for jeg måtte spy å somlet bortover til dassen, spydde som en helt på gulvet, var så sliten av å gå så jeg orket ikke å snu meg 10cm til for å spy i høle. å der satt jeg i 2 timer, jeg har hørt att kompissene mine skulle legge en plan og bombadere meg med snø og legge hasjen i jakken min å ringe politiet. Jeg var max paranoid, å de hadde ikke sagt ett ord, det kom en kis med vann til meg å sa att jeg blir bedre viss jeg drikker litt, men da tenkte jeg "kanskje han mekka oppi noe drugs i vannet så jeg blir mere fucka" så jeg blå nekta. senere på kvelden ble jeg bedre, å det var gått å komme ut i frisk luft. jajaja haha
Sist endret av FranzLiszt; 15. mars 2007 kl. 19:02.