Tråd: Badtrips
View Single Post
Har kun tura på hasj/Pot/Marihuana.

Tja.

Kan starte med at jeg da hadde røyka jevnlig i ca 2 år. Vi var en gjeng som fyra rett som det var.
Vi sikra oss alltid, brukte fast dealer, men kjøpte alltid mye i tilfelle vi skulle være uheldig den ene gangen å få dårlig tjall.

Så stort sett fyra vi 5g fordelt på 2-4 stk. Vi bruke kun 2 sigg på 5g, 1 god spliff, resten på bonger. Tror aldri noen av oss bare var middels fjerne.

Hadde mine fine turer med latter ol.
Dog, jeg trodde ikke man kunne badtrippe så intenst som jeg gjorde iblant å hasj.

kan ikke komme med en spesifikk episode for det begynner å bli en stund siden, men det innebar svetting, angst når det gjaldt det å dø, rett å slett smerter i kroppen som ikke kunne beskrives.

Det som skjedde i ettertid var at når jeg skulle sove var at jeg fikk en helt merklig følelse i hele kroppen uten å ha inntatt noe.

Beina sovna samtidig og jeg kaldsvetta som pokkern. Var bombe sikker på at jeg skulle sovne uten det å våkne igjen stort sett hver natt i 1 mnd. Jeg fikk derav en angst for det å i det hele tatt legge meg.

Vet ikke om det har noe med Hasj røykinga at all, men noe jeg leste her for ei stund sida som bare fikk meg til å tenke over det

Det høres kanskje tåpelig og hører kanskje ikke under emnet her, men kjeda meg så tenkte jeg likevel kunne skrive noen linjer.
Sist endret av prick; 27. februar 2007 kl. 01:43.