Tråd: Badtrips
View Single Post
Hei!

Intressang sticky.
Tenkte først jeg skulle si at jeg kjenner meg igjenn i mange av tingene som står her
Som feks. "sliten av og puste" å det å måtte konsentrere meg for å puste:P

Har ikke tatt store mengder sterke halisogener, men har røyka Salvia bl.a.
Min tripp kjentes ikke ut som den varte noe serlig lenge. Jeg røyka 25x extract tror jeg
og jeg røyka det på en halv-liter.

Jeg tok et like stort trekk som jeg vaneligvis ville ha gjort. (om det hadde vert brunt)
Virkningen kom så og si umiddelbart, Og jeg har en teori om hvorfor trippen ble så fucka;

Chillumet stod i flaska litt skjevt, dvs. det tiltet litt mot høyre.
Når jeg trakk, kunne jeg se den gul/lys-brune fargen komme i sirkler roterende med klokken, opp igjennom flasken.
Trippen startet ganske enkelt dermed med at "virkeligheten", forsvant i en rødaktig spiral/vortex, som kom mot meg og ble min eksistens.
Det var 3 typer som satt å så på meg mens jeg røyka trekket, og jeg kjente ingen av dem noe spesielt godt.
Så, ut av denne malstrømen som fortsatt roterer rundt forran meg / i meg, kommer det 3 par med tegneserieaktige øyne. jeg blir litt sjokkert, men var jo delvis forberedt på det hele, så jeg klarte å bare le av det, nesten..
Hele stemningen, og atmosferen var uutholdelig. Jeg kjente i hver en cella av kroppen.
Jeg begynte å lande, nesten like plutselig som trippen kom.
Jeg fant meg selv, i å sitte å tro at jeg var nå en del av det ene hjørnet av gulvet.
Så ble jeg plutselig varm, alt for varm. Så jeg bare gikk derifra, for å få frisk luft, osv. Og etter en 5 minutter føltes alt så og si normalt igjenn.

Så mitt råd er, ta Salvia i et "trygt rom", kanskje med gode venner og dempet belysning.
Da er nok alt du trenger for å unngå en "bad-trip" et godt humør eller no' :P

Har også hadt en slitsom opplevelse på Hasj.
Jeg satt sammen med kompiser, og vi røykte noe ganske fete bønner.
det hele virket ok til å begynne med, jeg ble så skakk
Men etter å ha røyka noen gram, ble jeg way to fucked.
jeg gikk ut for å ta meg no frisk luft, da det kjentes u-behagelig i hele kroppen.
jeg gikk å satt meg på noens trapp, og det var mens jeg satt der det ekle begynte å skje.
Det føltes ut som om jeg fikk noen slags form for "vid-vinkel syn" eller no sont piss :P
Jeg hadde alt for stor "fov" eller hva jeg skal si =/ det er litt vanskelig og forklare.
Men det var virkelig ubehagelig, og jeg måtte bruke hendene som skylapper, slik at det ikke skulle sprenge på sånn :/
Det gikk over etter en 10-15 min. da forsvant det gradvis.

Så til det Lasse skrev:
"Hva er det du har røyka a :P jeg har røyka mye til tider uten å være i nærheten av det du snakker om her en gang :P"

Jeg vet om mange som har hatt slike "ville" opplevelser på hasj, spessielt de første gangene. Jeg er en av dem:P. Det er viktig å huske på at jeg kan ha min virkning, og naboen det stikk motsatte. like forskjellig som vi er mennesker.