Tråd: Badtrips
View Single Post
Retlif: Hva er det du har røyka a :P jeg har røyka mye til tider uten å være i nærheten av det du snakker om her en gang :P

Men det er nok forskjellig fra person til person for jeg har røyka sammen med folk som har blitt helt ødelagte i hue ;P

Har forresten en kort bad-trip på cubensis (mexikansk sopp).

Dette skjedde vel i oktober/november tenker jeg. Og det var meg og M som skulle spise.
Vi kjørte av gårde å skaffa 10g, tenkte det var greit å ha litt ekstra siden det er litt stress å skaffe her. Han vi kjøpte av fortalte oss at vi ikke burdte være sammen med folk som ikke var trippa på sopp når vi selv hadde spist. Dette blei bare slitsomt vistnok.
På vei hjem ringte vi J for vi fant ut at vi hadde nok til at hvertfall en til kunne være med

Dette var første gangen vi skulle prøve psykedelisk, så vi var litt nærvøse. Men jeg var den første til å spise. Tok vel ca 1g og en stor slurk med appelsinjucie i første omgang

De to andre satt å så på meg i et kvarter for å se om jeg merka noe, men jeg merka ingenting så jeg spiste vel 1g til. Samtigig spiste de andre 1-2g hver de også.
Etter dette begynte jeg å merke en bra føelse i kroppen, så vi gikk å spilte litt elgitar, det var noe av det morsomste jeg har vært med på. Har aldri hørt så fine lyder

Det tok vel rundt 10 minutter så var vi lei av å spille gitar, eller ikke lei men vi var så rastløse at vi måtte gjøre noe annet. Så da gikk vi ut en tur.
På dette tidspungtet hadde ikke de andre begynt å merke noe enda, men jeg begynte å bli mer og mer inne i det.

Hopper over en hel del loking på denne turen men vi kom sånn halveis til oss selv igjen på ryggen midt ute i skogen der vi lå å så opp på alle fuglene(dragene) som ikke var på himmelen. Da ringer JA og vi finner ut at vi skal møte han og en kamerat som er på fylla.
Så vi stikker tilbake til M som var utgangspungtet for kvelden og det var der resten av soppen lå. Som dere kanskje skjønner var vi alle 3 trippa på noe jeg vil si et middels høyt nivå nå.

Når vi kom fram til M satte vi oss å så på tv, og tenkte på hvor vellykka trip dette var og hvor bra alt var og sånn. Vi hadde jo selvfølgelig glemt det han vi kjøpte av sa, at vi ikke skulle henge sammen med folk som ikke var trippa.

Så kommer JA og en venn av han, og begge de hadde drikki så de var i god form. Og JA sa han var hypp på litt sopp, så M gikk å henta soppen. Når JA fikk se soppen var det første han sa "Det der er ikke mexikansk sopp! Hva har dere fått i dere a?

Da kan man si at bad trippen starta, alle vi tre som hadde spist fikk jo selvfølgelig supernoia, og JA begynte å snakke om alt som kunne skje med oss og sånn. At vi kanskje aldri landa igjen og at vi helt sikkert hadde spist alt for mye og alt mulig sånt.

Det skulle ikke mer til for å ødelegge hele trippen vår, vi greide nesten ikke å snakke etter det. Men ihvertfall, etter flere telefoner og styr fram og tilbake om hva det var så spiste JA og meg resten av soppen. Jeg måtte spise den for at han skulle se at den ikke var farlig :P

Når JA fikk virkning begynte han å diskutere med vennen sin. Og det blei egentlig bare tull, vi 3 andre var jo for lengst over det pratekick sakene. Vi hadde mest lyst til å legge oss ned for å komme oss fortest mulig til morgendagen for å finne ut om vi landa igjen.

Det ende hvertfall med at alle stakk fra M for han fikk så noia at han ville legge seg. Og så stakk kompisen til JA hjem så da var vi 3 igjen som alle hadde spist sopp, men jeg var ihvertfall ødelagt etter å ha blitt skremt med at det ikke var mexikansk.


Det første jeg gjorde når jeg våkna dagen etter var å sjekke nettet på hvordan mexikansk så ut, og da så jeg selvfølgelig at det var mexikansk vi hadde spist. Så da roa jeg ned med en gang.

Og som jeg fikk høre her etter å ha posta hva som skjedde så burdte man alltid sjekke hva man putter i seg. Sopp har veldig forskjellige potentheter så man kan risikere å havne sikkelig på tur :P

Og ikke heng sammen med folk som ikke er tura :P det går rett og slett ikke.