Tråd: Badtrips
View Single Post
Sopp, Hasj og alko er ignen god kombinasjon.
fikk på ganske mye av hver en gang, og gikk på byen mutters aleine, heeeelt på kanten til å overture.
jeg havna nesten i slosskamp 3 ganger pga. jeg fikk en plutselig veldig arrogant tone og væremåte.
etter å ha kommet meg unna den fryktelige mørke (og jææææævlig store ) puben klarte jeg å karre meg hjem, men da jeg hadde gått en stund og flyti inn i min egen verden begynte jeg å få spasmelignende bevegelser, og trynet mitt begynte å gestikulere no voldsomt, og jeg jeg lagde lyder.
jeg kunne bare 'sitte og se på' til det gikk over da jeg kom hjem og fant en lommelykt og et helt skap fullt av rot.
da jeg til sist fant ut at jeg skulle legge meg (aleine på et mørkt og kjipt rom) fikk jeg en helt sinnsyk noia for alt, og jeg begynte å skjelve av redsel mens kjipe minner strømma på, og alt jeg tenkte på gled fra det originale til en syk ond versjon av tanken, og alt jeg kunne komme fram til var at jeg måtte ta livet av meg selv, fordi det var den eneste måten å komme ned igjen.
jeg veit ikke hvor lenge jeg lå sånn, men en kompis kom og hjalp meg etter en stund.
heldigvis.
Jeg hadde type 'flashbacks' av de 'spasme' greiene, reduserte, men det kom i ny og ne.
jeg mistet også all koordinasjons evne, balanse, stedsans, tids-forståelse osv neste gangen jeg var på fylla, 3 dager etter.

mengden av virkestoffene var:
ukjent mengde sopp (over 2 gram), ukjent mengde hasj (sikkert over 4-5 gram) og en sixpack halvlitere.

Sitat av PlanktonJ
Kvalifiserer kanskje ikke som en bad trip, men forrige gang jeg røyket hasj var helt jævlig. Tror rett og slett jeg røyka for mye. Stakk i kroppen, spessielt i beinet. En skikkelig ekkel kilende følelse. Rykninger... Tenkte på så utrolig mye dritt. Fæle tanker som jeg ikke nevner.

Plutselig tenkte jeg, "shit, hva om jeg plutselig får halliser nå". Da begynte jeg selvsagt å tenke på alt jeg har sett fra skumle filmer... Det ga meg en skikkelig ubehagelig følelse i magen.

La meg i senga og bare ventet på at det skulle gå over... Sovna heldigvis ganske fort.

edit: Har følt meg litt deprimert etter dette skjedde også. Trenger selvsagt ikke å ha noe med det å gjøre, men det føles sånn...
Vis hele sitatet...
'

angst og paranoia er vanlige bi-effekter av et varig hasj-forbruk.
helt normalt. ta en pause fra hasj, så er det sikkert fint igjen om en uke eller no.