View Single Post
***********sammenslåing 20201001kl19 ***********

sliter litt med motivasjonen. Eller rettere sagt, prioriteringene. På den ene siden er potensiell langsiktig resultatoppnåelse gjennom deling og engasjering. På den andre har vi ferdigstilling av kode for den endelige, oppsummerende testen. Den jeg har snakket om i årevis og de fleste har avskrevet som deleri. Men nå er det jo faktisk rett rundt hjørnet, enda jeg har prøvd å si til meg selv at det var «godt nok» med nest siste testen. Men det er jo ikke i nærheten, og nå har jeg faktisk tid til å fikse dette.

Samtidig så vil jo gevinsten av en slik test defineres av tilgangen på tilgjengelig kompetanse og evnen til å konvertere oppmerksomhet til utvikling. Så jeg må klare å komme i gang med dette, enda det ikke er stimulerende.

Hvis det er noen som har konkrete funksjoner som ønskes forklart, post de gjerne her. Så prøver jeg litt forskjellige tilnærminger, og dere hjelper meg med å finne en som funker? Hvilken som helst i hvilke som helst .cpp fil. Hadde vært en god måte å komme litt i gang på, fremfor å sitte alene i jungelen og gjette hva som er uklart.
Sist endret av Tøffetom; 1. oktober 2020 kl. 20:02.