View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
De selger ikke noe syntetisk på den siden der.

Siden du snakker om konsistens og utseende har du bestilt der ifra? Har du et bra grunnlag for å mene at utseende og konsistens er annerledes? I så fall vil jeg gjerne høre hva det er. Du trenger ikke tilføre produktet cannabis essens, det eneste som må tilsettes er syntetiske cannabinoider.



Men det finnes jo MENGDER med forskjellige typer syntetisk cannabis på markedet i dag, og det som er på lenken jeg posta er ikke alle en gang. Hvem har sagt det nødvendigvis må være en av jwh typene, og finnes det en mulighet for at ikke alle føles like ut som den/de du har prøvd, eller at disse kan kombineres?



Du mener det billige pulveret man bare kan kjøpe og blande med både fake hash og lav kvalitets varer for å tjene penger? Er det ikke greia med myter at de egentlig ikke eksisterer?
Eksisterer da både her og her i beste velgående, men i et ulovlig, ukontrollert marked fylt av penger og "observante" folk som sjekker varene nøye og synser en hel haug om varene sine basert på lukt, utseende, "funk" og "at den brenner" ville aldri en sånn myte eksistere, for det er jo ikke det resultatet sluttproduktet er ment for å gi. Hvordan kan jeg være så dum og tro noe så teit egentlig?



Heroinpenslet flis er ikke lønnsomt, på grunn av prisen. Men sjekk prisen på syntetisk cannabis. Er ikke mye av det pulveret som må blandes inn for å lage en plate som kan selges for ganske mange høvdinger, men det finnes vel ingen som er villige til å gjøre sånt mot andre, bare for å tjene penger?


Selvsagt kommer Haile Selassie og Bob Marley personlig og leverer god bønne uten noe tull, og de tar ikke inn noe dritt, for det ville de merka. Og hvis de f.eks brukte mye penger på det, for så å innse at det var noe syntetisk de hadde fått tak i, hadde de kasta det i dass fremfor å forsøke seg på å selge det. Er det bare sånn at jeg har gått glipp av at narkotika markedet er en trygg sandkasse for alle barna? At alt dette bare er konspirasjonsteorier? Om folk selger PMMA og tar livet av amfetamin brukere som vi har sett flere tendenser til ganske nylig, og med et så stort cannabis marked så tror dere virkelig at noe sånt ville vært umulig?
Vis hele sitatet...

Ehm, aldri sagt at de selger kjemi på den siden har jeg det? Det må man handle selv. Men! Muligheten er der, og en tur i mikroen så sitter man igjen med en pulverhaug på ca en kg som man blander ut kjemi oppi. Essensen bruker man for å etterligne cannabis/hasj lukt. Ja jeg har bestilt derfra. Konsistensen er seigere. Jeg prøvde å kappe den opp med en skarp kniv, og måtte legge hele vekta på. Akkurat som å sette kniven igjennom litt myk plast.

En tur i mikroen i 5 min så smuldrer den opp, så bruker man en skje... tilsetter det man skal ha av synt hasj. Også rett i kjøla.

En annen ting som gjør det lett å se er at den er litt myk. Til man brenner den for å mekke. Etterpå blir den DRITHARD saks hjelper fint lite