View Single Post
Trådstarter
7
daffe:

kjørte den tracerouten uten vpn fra Norge ja

vidarlo:

skal ikke påberope meg noe stor kompetanse akkurat der. Jeg kjørte glasswire den perioden, samt at jeg kjørte traceroutes. det var noen konkrete alarmer som gikk av i glasswire som jeg desverre ikke har screenshots av lenger pga formatering.

Om den tracerouten jeg kjørte var fra en host hos hetzner? kan du tipse om en skikkelig tracer?

shaggylaggy:

Nei det var ikke tilfelle, jeg søkte på feriemål. Sa det ikke til en kjeft. ikke kollega, venner, niks nada. Det at de hadde kunnskap om hvor jeg skulle reise er bevis nok.

Hvordan mener du jeg skal framskaffe bevis for dere at jeg har fått kjennskap og info om dette når det er snakk om chat over en kryptert meldingstjeneste?

Har ikke noe spesielt å skjule men det må være lov å innhente info fra internett uten at det skal være sporbart eller at noen skal vite om det.

Innbrudd? Det at noen har tilegnet seg systemnøkkel er vel en form for innbrudd. For eksempel så var det en episode der en person prøvde nøkler på inngangsdøren min. Observerte i kikkehullet i døren.

Lassis23:

Legger ikke ut om ISP, modem er fra Zyxel

zoober:

enig

celtseus:

jaja, klart det. alt er paranoia og psykose.

zoober har nok kansje rett, det er gangstalkning og diverse personer som trekker i tråder for at dette skal fungrere. Det er miljø som er bygd opp på denne måten.