View Single Post
Sitat av spinat94 Vis innlegg
Jeg vet at en person som ikke har noe til overs for meg kjenner en person i ISP jeg abonnerer på. Denne personen som jobber der har tilgang på servere og deres systemer.
Vis hele sitatet...
Og så? Tror du virkelig at han er villig å risikere jobben sin for deg? ISPen din gir blanke i hva enn du driver med og det er kun på ordre av politiet at de utleverer data. De eneste som har tilgang til den dataen er de som sitter høyt opp i systemet
-Min venn som jobber hos en ISP som kundeservice og har god kunnskap til hele bedriften grunnet tidligere utplassering høyere opp i systemet og mye erfaring

Et eksempel er: Jeg søkte på feriereise til et spesifikt land. Dagen etter så var jeg ute med papp for å kaste, da stod det to karer der ute som siterte nøyaktig hvilket land og by jeg hadde tenkt å reise til.
Vis hele sitatet...
La meg gjette, du har søkt på ferie til et svært vanlig turistmål som to helt vanlige sopere faktisk kan ha lyst til å dra til engang? Eller stod de altså å leste opp navnet ditt, flight nr osv osv?

Hvis det var det som var greia så kunne du jo i det minste grodd på deg et par med baller å gått bort til dem

Sitat av spinat94 Vis innlegg
Jeg burde vel lagt til at jeg har fått info om at det er akkurat slik det har skjedd. Noen i min ISP har viderekoblet trafikken, det er fakta, jeg sitter ikke her å bruker energi på fjas å ville spekulasjoner tatt ut av løse luften.
Vis hele sitatet...
Neivel.. Kan du i det minste gi noe bevis for dette? Pics or it didn't happen

Når alle pcer er formatert, mobilen er byttet ut, passord er endret på alle kontoer, router passord endret, wifi og hele jævla faenskapet er endret på, men alikevel så skal folk finne ut av hvor jeg har tenkt å reise, da er det noe alvorlig galt en plass.
Vis hele sitatet...
Skuler du noe? Ingen vanlige personer ville ha gått til så ekstreme lengder fordi noen tilfeldige mennesker utenfor blokka di nevnte Granka...

Om det ikke er viderekobling via isp? Som jeg har fått info om

hva er det da?

kom med alternativer
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er en kjempefarlig skurkegjeng som synes at du så skikkelig fin å søt ut og vil ta deg med baki en busk Svada kalles det, lille venn. Svada og pølsevev

Sitat av spinat94 Vis innlegg
Hva er det med den jævla sure tonen du slenger ut da Myoxocephalus? om du har så fantastisk ekspertise så får du komme med eksakte råd innen nettverk og ikke lire av deg personangrep.
Vis hele sitatet...
Du stiller et veldig kjørt spørsmål på et åpent forum, og han må strengt tatt ikke gjøre noenting ei heller være grei

Da jeg kjørte windows 10 så hadde jeg bare router og ingen VPN eller noe sånt. Tor Browser var ikke i bruk den perioden
Vis hele sitatet...
Men det har vært i bruk tidligere? Som sagt, har du noe å skjule?

Men alikevel viste disse to personene jeg møtte hvor jeg skulle reise lenge etterpå alt var endret, jeg hadde ikke sagt det til en kjeft.
Vis hele sitatet...
https://youtu.be/bZ3IT_M52ig (Granka, granka, granka! - Klas Palmas - 02:05)

Kan noen fysisk ha vært inne i leiligheten og lagt inn ondsinnet firmware på router?

Det er en WPS knapp på routern, kan noen ha brukt den for å få tilgang? kan jeg fysisk fjerne denne WPS knappen?

Jeg begynner å tenke i de baner at noen oppgir mitt nye wifi passord til uvedkommende så snart det er endret.
Vis hele sitatet...
Har du hatt innbrudd? Hvis nei, så er svaret her også nei

Sitat av spinat94 Vis innlegg
Har flere bevis som peker mot at uvedkommende har tilgang, men kommer ikke til å legge ut konkrete eksempler i denne tråden, annet en at tracerouten plutselig tok noen merkelige turer rundt i verden, slik var det ikke før en viss dato. Før gikk traceroutes korte turer før de kom fram til nettsidene.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Hva kan det skade å legge ut konkrete eksempler istedet for at du surrer rundt med traceroutes?

Og forresten, velkommen til forumet