View Single Post
Trådstarter
7
Hva er det med den jævla sure tonen du slenger ut da Myoxocephalus? om du har så fantastisk ekspertise så får du komme med eksakte råd innen nettverk og ikke lire av deg personangrep.

Da jeg kjørte windows 10 så hadde jeg bare router og ingen VPN eller noe sånt. Tor Browser var ikke i bruk den perioden

Kan det være at jeg hadde virus den perioden når tracerouten gikk nedover kontinentet og til Afrika? Kan det være at viruset ble borte når jeg formaterte å la inn linux?

Det endret seg hvertfall etter formatering som jeg nevnte, da var det ikke lenger noen unormale hopp.

Men alikevel viste disse to personene jeg møtte hvor jeg skulle reise lenge etterpå alt var endret, jeg hadde ikke sagt det til en kjeft.

Spørsmål:

MiM kan være et alternativ som liasis nevner. det finnes jo routere idag som imiterer andre sine nettverk, men https trafikk skal de uansett ikke få tilgang til

Kan noen fysisk ha vært inne i leiligheten og lagt inn ondsinnet firmware på router?

Det er en WPS knapp på routern, kan noen ha brukt den for å få tilgang? kan jeg fysisk fjerne denne WPS knappen?

wifi passordet er så kompleks at det ikke skal være mulig å bruteforce.

Jeg begynner å tenke i de baner at noen oppgir mitt nye wifi passord til uvedkommende så snart det er endret.

Tips til software til linux som avslører eventuelle skjulte enheter på nettverket?