View Single Post
Trådstarter
7
Det er fint å høre denne tracerouten hvertfall er normal.

La meg gå litt lenger tilbake i tid, rundt sommer 2019. Da jeg fortsatt kjørte windows 10.

Kjørte traceroute via software jeg lastet ned som gir deg en klode ala google maps, da gikk trafikken helt nede til en øy utenfor afrika, samme dag så kjørte jeg en ny, da var det et lite tettsted i Frankrike.

Jeg formaterte pcen samme dag, la inn linux. kjørte en traceroute, da virket den mer normal som den jeg postet over her, med litt kortere rute.

Episoden da jeg var ute med papp skjedde lenge etterpå, så at jeg blir mistenksom er ikke noe rart.

Jeg skjønner din tankegang at det kan virke som alt handler om denne tracerouten, at jeg baserer mine mistanker BARE på en traceroute.

Men det er desverre ikke så enkelt.

Jeg burde vel lagt til at jeg har fått info om at det er akkurat slik det har skjedd. Noen i min ISP har viderekoblet trafikken, det er fakta, jeg sitter ikke her å bruker energi på fjas å ville spekulasjoner tatt ut av løse luften.

Når alle pcer er formatert, mobilen er byttet ut, passord er endret på alle kontoer, router passord endret, wifi og hele jævla faenskapet er endret på, men alikevel så skal folk finne ut av hvor jeg har tenkt å reise, da er det noe alvorlig galt en plass.

Om det ikke er viderekobling via isp? Som jeg har fått info om

hva er det da?

kom med alternativer