View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I de siste tiårene har venstresiden gått inn for en mer restriktiv politikk enn det de hadde før.
Vis hele sitatet...
Tja. Eg vil sei at på mange måter har dei vorte, til liks med resten av samfunnet, meir liberale. AP i dag er langt meir liberale enn dei var på 70-tallet - når privatiseringa av NSB ville vore totalt utenkjeleg for AP. I dag har AP-regjeringer vore med på omfattande privatiseringer. Det er eit døme frå den økonomiske aksen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor det kan nevnes alle de ulike forbudene/skatten de ønsker å innføre, deres manglende respekt på norsk kulturarv, manglende respekt for meningene til den borgerlige og konservative siden i norsk politikk.
Vis hele sitatet...
Kva forbud sikter du konkret til, sånn utover det du har nevnt om våpen - som ikkje ser ut til å vere ei fanesak, men heller noko nemd i ei enkelt setning i partiprogramma. Skatt kan du og sjå på som noko som aukar fridomen. At eg må betale litt meir skatt vil sei at folk som er kronisk sjuke får større friheit. I tillegg kan det vere gunstig av egoistiske årsaker, som t.d. at fattigdom i stor grad skaper ein del typer kriminalitet og helseproblemer...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
- Nå har det seg slik at norsk presse har blitt kritisert for å være venstreorienterte over en lengre periode. Det kan du eksempelvis se på alle de gangene verdensgangs (VG) skriver om Donald Trump for den minste ting.
Vis hele sitatet...
Det trur eg heller ein kan tilskrive at folk les det. Det er heller ikkje unaturleg at ein såpass profilert posisjon som POTUS vert omtalt, og må forvente kritikk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
- " Ideologien samtlige norske hovedstrømsmedier abonnerer på, er for å si det veldig enkelt, universalisme og globalisme og et nei til det nasjonale fellesskap. Det er hovedmotsetningen som går gjennom hele Vesten i dag.
Vis hele sitatet...
Nja. Det er fortsatt halvparten av UK som stemte for EU. Og under halva i USA stemte på Trump. Og Wilders gjorde ikkje eit spesielt bra val i .nl - det var fleire som var imot Wilders enn for åpenbart. Det har nok gått ei viss nasjonalistisk strøyming gjennom Europa, men ikkje så åpenbar som du vil ha det til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
- Både SV og AP ønsker et forbud mot halvautomatiske våpen i sivilt eie samt et generelt forbud mot magasiner med plass til over 10 patroner.
https://res.cloudinary.com/arbeiderp...bb60d8e5962e4f
https://www.sv.no/wp-content/uploads...-2013-2017.pdf
Skytevåpen står for en meget liten andel av antall drepte i Norge.
https://www.politi.no/vedlegg/lokale...dlegg_4419.pdf
Vis hele sitatet...
Du lenker til eit forslag frå AP, så det er ikkje vedteke at AP går for det. I begge programma er det relativt små punkt, og ikkje akkurat fanesaker. Eg har forøvrig ikkje veldig stor tru på at tiltaket vil ha effekt, og er totalt einig i at det ikkje er eit nyttig tiltak. Men derifrå til å kollektivt demonisere venstresida...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
- Så du blir så lett fornærmet av ordet "blodrød", det er noe som jeg finner en smule skremmende.
At det skal så lite til for å fornærme deg sier vel egentlig sitt,
spesielt når det er dine meningsfeller (ikke deg) som kaller konservative for rasister eller fascister, uten at de kan henvise til tilfeller hvor dette er realiteten.
Vis hele sitatet...
Vel, det er jo ein del som krysser over linja, til rimeleg klassisk rasisme. Du har t.d. Merete Hodne, som ser ut til å vere solid på den rasistiske xenofobe sida av grensa, med åpenbart doble standarder for ytringsfridom...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dagens venstreside sin manglende vilje og forståelse for andre verdier enn sine egne verdier gir oss en skremmende utvikling.
Vis hele sitatet...
Merkeleg nok har eg litt det samme inntrykket av høgresida. Eg skriv det iallefall delvis på kontoen for seleksjonsbias. Har du vurdert det fenomenet og? At du nyttar såpass lada retorikk som blodrøde etc. i innlegget ditt viser relativt liten vilje og forståelse. Samme gjeld det at du antyder at venstresida mangler respekt for norsk kulturarv...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Venstre siden vil ha "frislipp" på narkotiske stoffer og prostitusjon, men vil gjøre det verre for Verdiskapende/lovlydige/edrulige personer som undertegnede til å utøve sin hobby, derav skyting og jakt.
Vis hele sitatet...
Ja, men og parti som Høgre vil ha det. Og tar eg ikkje heilt feil er FRP kraftig imot forbodet mot prostitusjon, medan SV støtter forbodet, og var nok arkitekten bak å få det innført.

Viare så har du åpenbart gått glipp av litt av motivasjonen bak det å tillate bruk av narkotika - som grovt sett er at vi har prøvd å forby det, og det koster oss en haug penger. Kanskje er det betre å bruke dei pengane på andre måter enn å dele ut forelegg og stappe folk i fengsel.