View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
" Det er som regel de venstrevridde som vil ha kontroll over befolkningen.
Vis hele sitatet...
Dei samme som har kjempa gjennom t.d. retten til abort, retten til utdanning, velferdsstaten, og fleire andre tiltak som gir store lag av befolkinga større friheit?

Det er ein påstand utan argumentasjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De dømmer andre på seg selv og stoler ikke på folk flest. Dette har vist seg hver gang globalsosialister eller nasjonalsosialister har kuppet tidligere fredelige land.
Vis hele sitatet...
Igjen artig påstand. Kor ofte har det skjedd, og kva rekner du for globalsosialister? Og kva nasjonalsosialismen angår, så antar eg du sikter til det tredje riker - som neppe var spesielt venstrevridd, sjølv om staten hadde enkelte sosialistiske trekk. Men uansett er venstre-høgreaksen for enkel; det politiske kompasset introduserer i tillegg ein autoritær-liberal akse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I våre dager er revolusjonære blitt smartere og infiltrerer stadig flere organisasjoner der de legger til rette for en stille revolusjon. Men har man et erfarent sinn er det enkelt å skjelne dem fra folket for øvrig.
Vis hele sitatet...
[[citation needed]]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sosialister frykter derfor våpen i privat eie. En skrittvis avvikling av skyttersporten er derfor i full gang ved hjelp av muldvarparbeid, lovgivning og negativ medial oppmerksomhet rundt alt som smaker av våpen.
Vis hele sitatet...
Javel? News to me. Eg er forøvrig rimeleg langt til venstre i det politiske landskapet, utan at eg har ønske om å avskaffe skyttersport eller våpen i privat eige. Eg har heller ikkje fått med meg vesentlege endringer i norsk våpenpolitikk på ei god stund.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aviser som VG og Aftenposten har totalt endret karakter fra frisinnede borgerlige blekker til knall røde. Det er all grunn til å frykte at siste generasjon skyttere er innen rekkevidde.
Vis hele sitatet...
Åherre.

Knall raude? Flipper du? Du vert ikkje tatt spesielt seriøst av mange om du kjem med slike påstander, for det er grovt urimeleg. Klassekampen er raude. VG er populistiske. Aftenposten er jamt over rimelig nøytrale, men med ein veldig markert liberal profil.

Resten av innlegget ditt fortset i samme stil. Er alt til venstre for George Bush blodrødt for deg, eller...?

I tillegg reagerer eg på måten du omtaler folk som du er ueinige med. Du forsøker å demonisere ei rimeleg stor gruppe, ved å kalle dei navn som blodrøde etc. Vel, det er faktisk tenkande mennesker, som rett nok har eit anna syn på ting enn deg. Men vi er ikkje djevler. Vi er ikkje ute etter å utrydde deg. Vi er ikkje ute etter å ta fra deg våpen. Vi er stortsett ute etter å gjerde verda til ein betre plass. Det er sikkert du og, men vi er ueinige. Det kan vi godt diskutere, men då får du for faen legge av deg hersketeknikker og navnekalling, og gå inn i diskusjonen med eit tanke åpent sinn. Det du driv med no er ikkje konstruktivt.
Sist endret av vidarlo; 5. april 2017 kl. 19:12.