View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det er dei ikkje. Du ser tydelege skilnader i arbeidet med t.d. ny arbeidsmiljølov. Du ser og vesentlege skilnader i lokalpolitikken, når det gjeld t.d. private sjukehiemsplassar. Eg kan vere samd i at AP og FRP har ein del sammanfallande synspunkt, men mange vil argumentere for at den dominerande fraksjonen i AP nok er relativt langt unna venstresida i norsk politikk.

Om du ser til parti som t.d. SV eller Raudt, som udiskutabelt er på venstresida, så er det rimeleg store skilnader i politikken opp mot FRP.

Så ja - om du samanliknar republikanarane og FRP er FRP til venstre. Men i det norske politiske landskapet er det på ingen måte fornuftig å kalle FRP ein del av venstresida.
Vis hele sitatet...
Påstanden min er at det er veldig små marginer som skiller FRP fra venstresiden på økonomi i norsk politikk. Vis meg en FRP-resolusjon som sier at de vil kutte inntektsskatt til 10%, legge ned NAV og selge offentlige sykehus, så skal jeg si meg enig med deg i at det er tydelige forskjeller mellom FRP og venstresiden.