Tråd: Badtrips
View Single Post
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
778
Jeg candy-flippet forrige fredag.

Spiste en ecstasy av typen Coca Cola, og en halv microdot(LSD) . Dette skulle gå helt fint, trodde jeg, men nei. Var egentlig ikke meningen å spise den dotten, men jeg ble litt overbegreistret etter knipsen begynte å kicke inn. Alt begynte helt fint, jeg fant ut meningen med livet og alt det som man vanligvis gjør på tripp. Så meg selv i speilet, og merket til at alle blodårene mine lyste som faen, og det så ut som noen grønne lysende partikler fartet gjennom blodårene. Jeg syntes dette var jævlig kult. Men så skjer det noe, halsen min åpnet seg og et kraftig lys som fløy gjennom rommet presset seg inn i halsen. SINNSYKT KULT tenkte jeg først, og la meg ned i sengen for å flyge litt. Og det var nå det begynte å bli jævlig. Føltes ut som jeg var midt i en krig av onde og gode ånder. Jeg måtte kjempe, men jeg følte meg såå utslitt, orket ikke bare ikke mer, så jeg slapp taket. Vonde følelser og tanker strømmet gjennom kroppen min, jeg gjenopplevde vonde(traumatiske) minner fra barndommen, og alt var skikkelig jævlig. Jeg løp rundt i en sirkel i 5-10, tror jeg, mens jeg skrek ut i redsel og angst, "Ka har jeg gjort, ka har jeg gjort" Dette er vel det man kaller en traumatisk opplevelse. Jeg var fanget. Ingen utvei var å se. Men takket være at jeg har litt peiling på meditasjon, og det å kunne ta kontroll over sinnet mitt, reddet jeg meg ut igjen. Kom meg raskt tilbake, men trippen var definitvt ødelagt, og jeg kunne ikke nyte fortsettelsen. Ble til at jeg ble liggende i sengen hele natten med vonde følelser.


For å ta psykedeliske stoffer, må du ha et happy sinn. Du må være fornøyd med deg selv, og dine omgivelser. Du må ha kontroll over livet ditt mao. Overskudd er også viktig.
Hvis du skal kombinere bør du kjenne stoffene hver for seg, og ta i små doser. Man får ikke 2 forskjellige rus samtidig, men du får en forsterket en.
Sist endret av Schizoma; 20. november 2003 kl. 19:13.