View Single Post
Heisann! Jeg har i det siste (I edru tilstand) vært utsatt for fulle rasshøl på byen, iform av knuffing også legge skylden på meg, regelrett drittslenging, og situasjoner hvor jeg ikke vet i hva slags tilstand dem er i.

Et eksempel er rusa personer som kan gå fra å snakke hyggelig til deg, og du snakker hyggelig tilbake, men med en gang du sier noe dem ikke er enig i eller ikke liker, blir dem agressive.

Som denne: Jeg og noen kompiser stod på en parkeringsplass og prata /(råning? lol) så kommer en dude bort og spør lavt om vi kan kjøre han hjem. Dette er klokka 2 på natten om ikke mer, og vi sier nei da vi ikke kjenner han, og ikke ønsker å kjøre noen der og da. Så viser han fingeren og går fra oss. Så roper en bekjent (som ikke er så glad i å bli trakasert) "Det hjelper ikke vise fingern!" så viser han fingeren en gang til til oss. Så sier samme bekjente "Hey, jeg viser fingern til deg også!"

Og da klikker denne personen totalt, og løper mot oss som om han skulle ta oss alle sammen (vi var 4-5 gutter) mens han ropte "JA KOM IGJEN DA!" "KOM IGJEN FOR FAEN!"

Så ender det med at litt unna oss så snur han igjen og går videre.


Og senest iforigårs stod jeg i en kø på en kebabsjappe, også kommer en liten kar som begynner å dytte meg osv. Så ber jeg han pent om å ikke gjøre det, så sier han "Oja, vi ldu bråke?! Dytter du meg også nå?!" også sier jeg da "Nei, jeg bare ber deg om å slutte." så sier han "Javel, ok ok, greit, kan jeg bli med dere eller?" (han var en totalt ukjent) jeg sier da "Nei, jeg skal bare ha noe mat så skal jeg hjem å sove." så dytter han enda mer "oja, ja du vil bråke altså!" osv..


Hva gjør man i situasjoner som dette? Jeg er så direkte lei av å ha sånne klengete folk etter meg, det er ikke første gangene dette skjer.. Jeg er ikke en person som liker å sloss (selvom jeg er "kraftig bygd" og nesten 2 meter.) men hva skal jeg gjøre? Politiet har aldri ressurser, skal jeg heller bare holde meg innendørs i helgene fordi andre rasshøl vil ødelegge kvelden min?

Hva mener dere?