View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Bjornix Vis innlegg
Vi gjør allerede dette. Fengsel kalles det
Vis hele sitatet...
Nei det gjør vi ikke, er du medlem av en gruppe som har høye tendenser til kriminalitet blir du ikke kastet i fengsel.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
La oss heller sleppe inn alle som vil inn etter en lav sko, så kan vi jo se hvor fint det blir her etterhvert. Det er da en grunn til at det er krig i mange uland, men vi vil kanskje også ha det hit og?
Vis hele sitatet...
Nei la oss ikke ta alle inn over en lav sko, det ville etterhvert ødelagt landet. Forslag om å ta alle inn som de vil er politisk dødt, ingen foreslår eller har foreslått det. Vi er meget strenge med asylpolitikken i Norge. Tror du at vi har løse regler på asylsøkere i Norge?
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Jepp det er det jeg mener. Lar man de gå fritt mens de venter på svar er det fort gjort at de blir borte. Og hva er de dømt til da? Uten papirer eller jobbtilatelse? Jo de på livnære seg på svart arbeid eller kriminalitet.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg om du mener at vi burde bruke mer ressurser på integrering.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvem som helst kunne gjort dette her, det er ingen sammenheng eller likhet i lovbruddene som knytter FRP'erne sammen.

Måten du skriver denne propagandaen på minner meg veldig om måten Dr. Goebbels lurte og overbeviste folket på. Slenge ut masse rart som til å begynne med høres logisk og sammenhengende ut men med en nærmere titt ikke er det i det hele tatt!
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at der er hyggelige mennesker som ikke begår kriminalitet i FrP leiren, jeg kan til og med se en del av dem for meg. Men allikevel er det ikke å skyve under en stol at FrP politikere begår mer kriminalitet enn vanlige politikere, det er hele poenget med denne statistikken. Dette sier noe om holdningene som svømmer i FrP leiren, holdningene til samfunnet og lovene våre. Selvsagt kan man ikke generalisere, men slik som politikken til FrP er i dag har de gjort alt de kan for å rettferdiggjør det.

Videre anerkjenner jeg ikke unnskyldningene dine ovenfor kriminaliteten som FrP politikerne enten hadde begått eller ble satt under lupen for. Dette sier fremdeles mye om holdninger, noe som er ekstremt viktig.

Å sammenlikne propaganda minister Geobbles som brukte sublimentale virkemidler, falske data og mye grafiske virkemidler med forumbruker "Don Tomatso" finner jeg absurd. Men om du vil diskutere hvilke politiske parti som bruker mest tid på virkemidler og reklame men samtidig vil sensurere media så mye som mulig er jeg der...