View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dette viser at Frp-ere har en kultur og et menneskesyn som ikke passer inn i det frie og demokratiske Norge, og Frp-ere er en åpenbar trussel mot det samfunnet som vi ønsker å bevare.
Vis hele sitatet...
Det demokratiske paradoks. Alle skal høres selv om det strider mot demokratiet og det menneskesynet majoriteten måtte ha. Ingenting å gjøre med det, man kan da ikke synke ned på et så lavt nivå at man eliminerer trusselen.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Politikere fra Frp som ønsker å bo i det norske samfunnet som lovlydige borgere bør, etter mitt syn, interneres i egne teltleire fram til de viser at de passer inn sammen med alle oss andre, så kan de smake sin egen medisin. Vi kan ikke risikere at slike mennesker går rundt sammen med oss, det tror jeg alle skjønner.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er enig i at borgere i et demokrati skal forholde seg til flertallets lover, til en hvis grad... Er det en lov som strider mot min egen moralske kodeks og jeg ikke skader andre ved å bryte den så bryter jeg det. Det at du seriøst snakker om å internere mennesker pga politisk standpunkt er skremmende. Når du sier at det er pga. lovbrudd disse har begått så har vi allerede nok av fengsler rundt om i landet.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det er ikke det at jeg er redd for samtlige Frp-ere, men statistikken viser jo tydelig hva de er i stand til. Frp-ere er en trussel mot den norske velferden!
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende. Jeg har problmere med å sette meg inn i en freppers tankegang, men dette er etter min mening langt fra løsningen på problemet. Vold og makt er aldri en god løsning, heller ikke internering.

Går utifra at innlegget ditt var satt på spissen eller mener du virkelig det du sier?