View Single Post
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Du har tidligere hatt Telia X som struper til 3 Mbps? Eller har du hatt et annet Telia abonnement som ble strupt til 64 kbps (for det vil skape congestion selv uten spilling, som igjen drar opp latency)?

Du er også klar over at du ikke originalt nevnte noe som helst om gaming i kravspekken din sant? Virker litt i overkant optimistisk av deg å tro at folk magisk skal komme opp med løsninger for deg når du:
1. Ikke nevner noe om minstekravene dine
og
2. Tydeligvis allerede har utelukket både LTE og satelitt (og som du selv sier, du har ingen fast infrastruktur å koble deg på).

Hva håper du å oppnå? At en empatisk sjel med NKOM frekvenstillatelse skal sette opp Gbps radiolink ifra deg til nærmeste PoP?
Vis hele sitatet...
Håpet ikke på noe mer enn svar på spørsmålet mitt. Har aldri bedt om noen magiske løsninger, alt jeg lurte på var om noen viste om mobilt bredbånd med ubegrenset data....

Jeg gamet cs med akseptabel ping ved å bruke chili mobil sitt nettverk, så hastigheten var god nok, problemet var at de satt den ned etter 5gb og da kan jeg ikke spille.

Dette er et midlertidig bosted der jeg ikke kan drive og sette opp parabolantenner. Endte med at jeg gikk for 300GB/måned fra ice.
Sist endret av Roaccu; 6. november 2019 kl. 14:53.