View Single Post
Sitat av shus Vis innlegg
Jeg jobbet som selger i 6 mnd, også med "lettsolgte" produkter. Det var helt for jævlig. Vil aldri ta en lignende jobb igjen. Jeg tjente ikke veldig bra (2-7k i måneden avhenging av hvor mye jeg solgte), men jeg hadde hata det om jeg hadde klart å tjene mer enn det også. Var nok helvete å måtte være i det boiler-room-kontoret 5 timer dagen, prøve å konsentrere meg med 60 samtaler på gang rundt i rommet, og så navigere meg gjennom tilfeldige stakkarer til jeg fikk napp. Ikke anbefalt med mindre du er en masokist som faktisk liker å prakke på ting som folk ikke trenger.
Vis hele sitatet...
Var det over telefon hos deg og?

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Hvis det er lett solgte produkter så er det som regel ikke provisjon men fastlønn med bonu som gjelder.

Lettsolgte produkter er bare piss og er som regel ting man ikke trenger eller får billigere på lokale butikken

Prøvde meg i en slik jobb og det var piss, ikke noe smiling, kun kopier av telefonkatalogen. Helt sykt opplegg.
Vis hele sitatet...
Nei, her er det provisjon. Det er snakk om helsekostprodukter til allerede medlemskunder. Burde vel ikke være så altfor ille kanskje?
Sist endret av Kokosnøtt; 3. januar 2023 kl. 00:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.