View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av bennnern Vis innlegg
Det er brukere som TS som gjør at jeg gidder å henge her. Ikke brukere som får kvalitetspoeng til å virke som ett slags virtuelt eple mann kan plassere på pulten til læreren.Greit illustrert av "Glad Drage" i denne tråden. Det er nesten ikke grenser for veslevoksenhet her til tider.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke myntet direkte mot deg, du er bare siste personen som snakker om hvor underholdende trådstarter er.

Mitt syn på saken er at selv om det kan beskrives som underholdende, så sitter man altså å heier på en stakkar som tydeligvis sliter med mye og er veldig beruset i gjerningsøyeblikket.
Det er noe tragisk over dette: Klart er det bra for folk å få skrevet ned tankene sine, og det er jo det trådstarter gjør, men så sklir det ut i ren underholdning for flere av observatørene.
Tilbakemeldingene om å skrive mer er jo på en måte å oppfordre personen til å fortsette å ruse seg for så å produsere enda mer underholdning for massene.
Det er sikkert ikke intensjonen for endel i denne tråden å kaste mer bensin på bålet, mange synes oppriktig synd på fyren og vil at han ikke skal føle seg hindret i å skrive ned de flyktige tankene som oppstår når han er beruset. Men resultatet er jo omtrent et slags freak show, der publikum maser om mer.

Det er flere i historien som har brukt rus som en slags inspirasjon, den infamøse Hunter S. Thompson var overbevist om at han skrev best under en cocktail av alkohol, kokain og psykedeliske stoffer.
Han produserte noen veldig underholdende og interessante tekster, mye var et skarpt skråblikk på flere nisjer i samfunnet vårt, men når han ikke klarte å opprettholde produksjonen skled alt ut i galskap som gikk hardt utover hans familie og venner.

Det er ikke første gang vi har sett brukere av kaliberet til saviour, og sikkert ikke den siste heller. Men vi følger med og modererer på måten vi gjør med en smule skaderedusering i bakhodet.

Jeg håper virkelig han klarer å komme seg videre, å håndtere sine indre demoner.
Sist endret av Dodecha; 25. april 2020 kl. 02:20.