View Single Post
Sitat av merk Vis innlegg
Å prøve å belyse flere sider av en sak så verver jeg nei siden. Eneste jeg har prøvd å få frem er at det fortsatt kan være smittsomt og farlig etter vaksinasjonen. Men dere har jo alle fakta på bordet så da kan jo vi slappe helt av og allt blir normalt igjen. Så dette lover jo veldig bra.
Vis hele sitatet...
Det er jo måten du prøver å "belyse på" (min uthevning):

Ser det er mange som sier de vaksinerer seg for andre sin del og de svake som ikke kan ta vaksinen eller av andre grunner blir anbefalt og ikke ta den. Viser jo seg at vaksinen hjelper lite på spredning så da er jo de som ikke kan ta vaksinen like utsatt igjen
Vis hele sitatet...
Så er jo spørsmålet når så mange tar vaksinen for de som ikke kan ta den. Om det i det hele tatt var til hjelp for de som ikke kan vaksinerer seg.
Vis hele sitatet...
Dette er rett og slett spredning av feilinformasjon og ikke en belysning av flere sider av saken!

Når du formulerer deg slik så ligner du på alle de andre idiotene som har turet frem i denne tråden, og det er typisk slike ledende spørsmål basert på feiltolkning av, og linking til, artikler i media som verver folk som ikke følger så godt med til nei-siden. Derfor får du hardt motsvar, uavhengig av om din intensjon var å verve folk eller ei. Ser du den?
Sist endret av Sky; 19. august 2021 kl. 12:38.