View Single Post
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Nå må du faen meg gi deg. Hvor har jeg sagt dette? Kan du siterere meg på det jeg faktisk sier istedenfor å hoppe til de villeste konklusjonene du kan tenke deg? Det er nettopp det her som er problemet, og grunnen til at vi ikke kommer noe vei i denne diskusjonen.

Jeg snakker om immunforsvaret. Skjerp deg.




Det er synd, og det er derfor kritikken min er rettet mot kommunikasjonen fra helsemyndighetene som burde vite bedre.



Og det skal du få lov til å tro. Jeg er mer interessert i å diskutere det som er reelt. Og faktum er at dette er en samtale mellom meg og legen min—ikke meg og deg, eller meg og illsinte nerder på internett.
Vis hele sitatet...
Nei det er du som må skjerpe deg. Det er du som sier du kan ta kontroll over ditt eget immunsystem. Også stopper du der. Da blir det bare en helt vill og fjern påstand fra din side, og du gjør virkelig ingenting for å forsøke å underbygge den.

Javel, så panfløyte, røkelse og hppieklær var ikke det du tenkte. Fortell meg åssen du skal få full kontroll over ditt immunsystem. Vi snakker jo bio hacking på høyt nivå nå.

Tenker du tilskudd av vitaminer, et glass appelsinjuice hver morgen og å sove med vinduet åpent?

Det er ikke jeg som er useriøs, jeg forsøkte å tenke meg til hva du kan bruke for å kontrollere ditt immunforsvar. Det var du som kom men nok en påstand helt uten å legge to pinner i kors for å forklare dette.

Om det var slik det fantes en metode å løse trusler fra pandemier uten vaksine så hadde det vel vært tatt i bruk for lenge siden? Eller tror du kanskje Big Pharma står bak og skapte covid for å tjene fete bonuser?

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å spekulere og tippe på hva du mener når du ikke evner å forklare dine påstander. Så dette får du ta på egen kappe.