View Single Post
Det som irriterer meg mest er nå ungdomskole elever som ikke engang GIDDER å delta i 17.mai tog plutselig tror de er blitt nasjonal helter som forsvarer driten ut av sin "kultur" og som plutselig ser noe verdi i flaggtoget (som de ellers gir totalt faen i) på facebook.

Spør du meg så er jeg totalt uenig i at dem går rundt med sine egne flagg, men de får gjøre som de vill. Det er ingen grunn til å lage et større problem ut av dette en hva det egentlig er. Husk at vi har ytringsfrihet.

Sitat av 0xFF Vis innlegg
Og for å ikkje snakke om dette rasist kortet som blir trukket opp så fort man sier noe i mot mørkhudet mennesker. Er det virkelig blitt sånn i dag at man ikkje kan si noe i mot mørkhudet mennesker uten å bli kalt rasist, selv om det ikkje er ment som rasistisk? Ser det er flere innlegg i denne tråden her som ber rasistene om å dra til fyret.nu.
Vis hele sitatet...
Fyrtårnet.nu skriver totalt om på en artikkel og vinkler den inn på en latterlig måte som bare har én hensikt: å skape fremmedfrykt (som de på toppen av alt tjener penger på). Ærlig talt, det finnes bedre og ikke minst ærligere måter å kritisere innvandring på.

Folk må slutte å trekke "rasist-kortet" kortet når det ikke gir mening..
Sist endret av Juicekongen; 26. april 2013 kl. 09:49.