View Single Post
Jeg husker ikke hva den het, har ikke bilde heller. Og jeg ser lyse ikke har spesifisert noe i mailene.
Uansett, jeg hadde under halvparten av lovet upload, nå har jeg ca 60-70% av lovet upload.

Nå har også teknisk avdeling fått verifisert at det er noe galt med opplastningshastigheten når en har Internett 200 (100/100 Mbit/s) på en Zyxel sentral. Det er sant at vi ikke kan garantere hastigheten utenfor vårt nett, men i dette tilfellet hadde du et godt poeng. Kundeservice beklager.

"Det er oppdaget avvik på uploadhastighet dersom kobberlink er 100Mbit kontra 1000. Tester viser at 100mbit yter bedre. Teknisk personell feilsøker sammen med leverandør.
Foreløpig workaround kan være å sette opp egen switch mellom mediaconverter og hjemmesentral som er 100Mbit only. På denne måten kan en forhindre at link mellom disse går i 1000Mbit." Viktig å presisere at switchen kan kun ha 100mbit. Den kan ikke ha gigabit port.
Vis hele sitatet...
Nå venter jeg bare på en mediaconverter så jeg kan kaste all dritten lyse har gitt meg og teste noe annet enn deres utstyr.