View Single Post
Bedlamite
Novice's Avatar
Trådstarter
624
Jeg syns mer og mer synd på denne mannen... Nå har profilen hans på nettstedet gaysir blitt tatt opp i retten og dagbladet skriver en *adjektiv* arikkel de gir tittelen: Narkochattet på homonettsted.....

Vil trekke frem 2 av Warloe sine kommentarer:
Sitat av Henning Warloe
Min seksuelle legning, de jeg har truffet og hva man snakker om på anonyme profiler og få det brettet ut, det synes jeg er ekstremt belastende
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke hvorfor jeg, og hele verden, skal få vite om alt som skjer i denne saken.. Og hvorfor er det så viktig at det var Gaysir han chattet på, hvorfor ikke bare si nettsted? Jeg ser iallefall ingen annen grunn en å plage han, og kanskje presse han til å tilstå for å slippe uthenging..

Og i en annen artikkel hvor han sier:
Sitat av Henning Warloe
det har vært fristende å ta en strengere straff, for å slippe belastningen som det siste året har vært.
Vis hele sitatet...
Jeg må innrømme at om jeg var i hans situasjon hadde jeg godtatt alt politiet ville ta meg for bare for å slippe å bli dratt igjennom media, jeg mener dratt gjennom en rettsak.... Det skal jo ikke være slik, at det er lettere å tilstå ting man kanskje ikke har gjort så man slipper alt dette..