View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Som jeg skrev, jeg bryr meg ikke om hvilken bås folk er i. Om det er arbeidssøkende, uføretrygda, sosialklienter eller hva. Jeg bryr meg om det faktum at antall sysselsatte er rundt 2.5 million, og det tilsvarer 50% av folka som bor her. Ja, jeg veit mange er under 18år og mange er over 90. Jeg bryr meg ikke om det, jeg bryr meg om at dette ikke er bærekraftig i lengden! Det er hele poenget mitt. Og da hjelper det i alle fall ikke at vi tar inn en haug av folk som kjøres rett inn i NAV-systemet.

og i tillegg er det vel sikkert over 500 000 folk som jobber i stat og kommune, som ikke produserer en dritt. Hu og hei hvor det går!
Vis hele sitatet...
Uh.

Når du faktisk drit i realiteter, og vil runke ditt verdsbilete så er det eit særdeles tynt grunnlag for diskusjon. Du bør trekke fra alle under 25 (vi er i ferd med å verte høgare og høgare utdanna, og det tar tid), og alle over 70 for å få eit reelt bilete av tinga. Litt overslagsrekning basert på tal frå SSB tilseier at det er omlag 3.1M i yrkesaktiv alder (20-70) år. Då er dei 50% redusert til 20% - og du kan sikkert trekkje ifra ein del på tidlegpensjonistar, ettersom eg tok med heilt opp til 70 år, og ein del studentar, ettersom eg tok med ned til 20 år.

Det du driv med er enkelt og greit faktaforfalsking, og har ingenting i ein seriøs diskusjon å gjere.