View Single Post
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
74
Hvis du ikke har noe sted å bo så ville jeg dratt innom frelsesarmen hvor jeg tror du kan få husly og mat. Hvis du skal sove ute så bruk litt av pengene dine på noen varme klær og pledd. Du sliter med sosial angst og selvmordstanker kontakt helsestasjon, legevakt, eller DPS som sagt ovenfor, de har folk som kan hjelpe. Få deg en jobb brennkvikt, enten strøjobber her og der eller bare en enkel jobb slik at du kan få mat på bordet. Jeg vil anbefale deg å fortsette på skolen siden det vil hjelpe deg veldig mye seinere i arbeidslivet, foreldre SKAL fortsatt støtte deg økonomisk når du er elev.

Selv om det ser mørt ut nå så se på dette som en ny start, du har muligheten til å starte med helt blanke ark. Dette er ikke slutten, men begynnelsen på noe nytt. Bruk tiden på å finne noe du er god på, noe som kan brødfø deg seinere.

Si dette her høyt inni deg:
Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever. http://www.youtube.com/watch?v=-L1stBkpWBc

Lykke til, du kan klare dette!