View Single Post
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Håper dere hadde det bra. Jeg kom meg ikke ivei desverre. Har ingen god unnskyldning heller...
Vis hele sitatet...
Du var savnet ja

Men jeg har ei kort oppsummering, for de som absolutt lurer på hvordan det er på treff men som ikke tørr å møte opp;

Går vel ann å si at treffet "startet" på JapanPhoto, der jeg, GreenRay og Jonta surra litt før vi gikk ned mot togstasjonen for å møte T.J.

Etter det svirra vi rundt enda et par timer rundt om i Trondheim Sentrum, med kamera (og Jonta's Speedlite som jeg fikk "tafze" på) før vi beveget oss opp mot HQ og venta på flere freaks.



Jeg hadde vært såpass lur at jeg hadde printa ut freaken, men teip hadde jeg glemt og Rema 1000 hadde ikke mer teip av en eller annen merkelig grunn (sikkert lavkarbofolka det også). Men folk fant oss, og etter hvert skjønte vi at alle som hadde intensjon om å møte opp (heldigvis ingen bergens-faktor, husker jeg rett ble vi 8 stykker tilslutt) hadde kommet og dermed gikk turen videre mot Marinen for å lage snømann og generelt leke seg i snøen



Men det var dårlig med kramsnø, og derfor ble det videre diskusjon om alt fra å ruse seg på bensin, til forrige freaktreff. Jonta var også kjempesnill ogsånt og hadde med seg pepperkaker, i tillegg til aeon_illuminate sine poser med nøtter





Selv om snøen ikke var kram nok til snømann, var den bløt nok til snøballer og dermed ble det en aldri så liten snøballkrig mellom meg, Jonta, GreenRay og aeon_illuminate, før turen gikk videre til Peppes.



Pizza, brus og øl. Et komplett freaktreff, og det ble diskusjon om masse rart her også, rusmidler, pyroteknikk og hva forskjellen på copyright og trademark er (jeg elsker freaks ^^)

Klokka gikk utrolig fort(alt er relativt) og det var på tide at folk lengre fra rakk toget sitt. Det passet da forferdelig godt at personalet på Peppes mest sannsynlig klarte å kuke opp systemet sitt og mente at etter at alle hadde betalt så mangla det fortsatt et par hundre kroner. Det var ikke feil i systemet fikk vi beskjed om, selv om alle hadde betalt sin del. Men Jonta kom som en reddende engel og fiksa opp alt (<3) og turen gikk videre til Trondheim Sentralbanestasjon. Haakon466 og T.J ble satt igjen her, til å vente på toget sitt, og hva som skjedde videre vet ingen

Dermed gjensto bare jeg, Jonta, BomberMan og Voldern som gikk gatelangs i sentrumen helt til jeg måtte melde pass og ta bussen hjem, mens resten gikk inn for å rasere leiligheta til BomberMan. Hva som skjedde videre etter der vet jeg heller ikke, den som av en eller annen grunn har en syk trang kan sikkert sende PM til nevnte personer :3

Så da gjenstår det bare å takke for et kjempehyggelig treff, og glede seg til nytt treff utpå nyåret (Trondheim ftw)
Sist endret av Eplegutten; 11. desember 2011 kl. 01:52.