View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heisann

det har seg slik at jeg har en sak som skal i tingretten snart, jeg tror selv politiet ikke har nok bevis, men de gadd jo å ta saken så får se.

litt detaljer: var på hyttetur med et par kompiser, han ene gikk i psykose og prøvde å ta selvmord så vi måtte ringe sykebil/politi.

de 2 andre har innrømmet at de tok lsd og røyka weed, jeg har ikke sagt noe. de fant 9g som de mener er mitt, en av de andre sa at dette var mitt i avhør desverre...

siden jeg ikke ville si noe i avhør på stedet(ballefjern og tura som bare f) fikk jeg beskjed om at vi måtte dra inn til stasjonen, så gikk med 2 politimenn ned til bilen(som var en 2seter hehe) hvor vi venta i sikkert 20 min før jeg sa jeg måtte opp på do, de ville da jeg skulle ta en hurtigurinprøve som jeg først nekta men de fikk ok til å tvinge meg fra advokat(eller hvem det er de ringer) så tok prøven som slo ut på THC. etter dette fikk jeg beskjed om at jeg kunne dra tilbake til hytta og hørte ikke noe mer fra dem på noen måneder.

kompisen min som tysta i avhør var påvirket under avhøret og har godkjent forelegg for dette. han skal ikke si noe annet når han vitne enn at han var så påvirket at han ikke husker hva som skjedde eller hva han sa.

og denne hurtigtesten, de kan jo slå feil ut. vil den være et gyldig bevis i retten?

ellers setter jeg pris på generelle tips og triks for slike saker