View Single Post
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Jeg er en veldig åpen person, både på internett og i "det virkelige liv", så jeg bryr meg fint lite om anonymitet. Jeg har flere venner som vet at jeg er Heffalompen på freak, og jeg har fortalt både venner og familie om det lille jeg har drevet med av eksperimentering med rus. Nå er jeg kanskje noe eldre enn gjennomsnittet her inne, men jeg har alltid vært veldig åpen om alt, med alt det fører med seg på godt og vondt.

Det virker som om de som trenger anonymitet, er drittunger mellom 12-18 som er hellbent på å ødelegge eget og/eller andres liv, samt keyboardkrigerne som ikke fortjener annet enn et short drop and a sudden stop.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg bare understreke at du tar FEIL. Det er mange mennesker som ønsker å kommunisere uten å bli dømt eller få konsekvenser for dem, kunne utrykke meninger og informasjon uten straff eller sanksjoner på noen som helst måte. Vet du hva slags konsekvenser det kan ha for en 17-18 åring å snakke åpent om legaliseringspørsmål eller andre tabubelagte temaer om h*n ikke er anonym?

EDIT: Jeg skrev 17-18 åringer, men det kan få konsekvenser selv for Ola (46 år), med blant annet å miste jobben eller andre sosiale konsekvenser.

Anonymiteten har bidratt til det åpne internettet vi har, og forhåpentligvis kommer til å ha lenge.
Sist endret av flexx; 20. april 2012 kl. 14:40.