View Single Post
Det er ikke min påstand, det er jeg som referer et sammendrag av hva jeg har lest på nettet; ref "som også spiller inn" hvilket innebærer at jeg ikke har opplevd dette selv, eller dokumenterer.

Videre er det viktig å vite; uten å kalle noe pseudovitenskap, at mange av disse remediene/alertnativet som ikke er menneskelagd eller ikke umiddelbart gagner farmasøytisk industri aldri vil bli dokumentert. Og at alt av den grunn kan falsifiseres med en flåsete slengbemerkning av typen: kvakksalver.

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Rick Strassman presenterer noen personlige spekulasjoner i boken DMT - The spirit molecule. De handler blant annet om DMT sin rolle ved fødsel, i drømmer og ved nær døden-opplevelser.
Vis hele sitatet...
Husker du hvilken side det står om drømmer i forhold til dette? Dersom jeg husker riktig er idéen at evnen til å produsere DMT selv blir redusert ved calcifisering evt osifikasjon; og man av den grunn drømmer mindre. Noe som da vil føre til at man er mindre mottakelig for drømmer.
Sist endret av nudo; 31. januar 2016 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.