View Single Post
Takker for intresang lesing
Artig å lese om andre sin tilnærming til rus verdenen, og spesilelt med en som er i samme aldersgruppe som meg selv (nærmer seg 30 år gruppen)

Begynte på samme måte med meg også med alkoholen og røyken med samme nedlatende holdninger til alle "narkisene"

Men etter en stund blei jeg kjent med en som holdt en del med på stoff og lærte av vedkommende å ha respekt for dette.
Begynte så vidt med å smake på joint og likte det.
Etter noen måneder prøvde jeg meg en gang på speed men blei så avskrekket av ettervirkningene at det har kun blitt med den ene gangen.

Per i dag nesten 10 år siden første gangen jeg smakte ei bønne så er det eneste jeg bruker hasj og i en spesiel anledning tar jeg litt minus og bruker som "krydder"

Det jeg har lært iløpet av denne tiden er at du godt kan ha prinnsipper som faktisk holder grunn selv om du holder på med stoff.
Den viktigste tingen jeg vil skrive er vel at man må ha RESPEKT for det en holder på med og vite hva man gjør, så lenge en gjør dette vil du se at faktisk så kan du være med på en god del moro uten at prinsippene går til grunne.

Og så men jo også tenke på at folk faktisk forandrer seg igjennom tiden, Hvis du tar et tilbake blikk på ungdomstiden og samenligner med deg selv så vil du fort se at det ikke er bare det og det prinsippet eller holdningen som har forandret seg men hele deg, men er de gamle holdningene like hule og verdiløse for det?

P.s. kp til deg