View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for tilbakemelding.
Jeg tror det er mange som har misforstått endel med dette, men det er sikkert fordi jeg ikke har lagt alle detaljene på bordet.
Vi er absolutt ikke et knarkepar. Vi synes MDMA er kjempegøy og har tatt dette periodevis i ca et halvt år. Speed har blitt inntatt ved noen få anledninger, kombinert. Og jeg røyker hasj av og til, der dama kan gjerne bli med på en joint. Vi er ikke avhengig av noe. (Regner med at denne er overbevisende for dere, heh )
Vi er begge i full jobb, bor sammen og eier en enebolig. Vi har god økonomi, men som sagt så er det hundre ganger bedre å ta mdma sammen en kveld, enn å drikke seg drita og dra på byen.
Problemet var at dette kom ekstremt uanmeldt, så jeg ville gjerne sjekke her da det finnes lite om akkurat dette på nettet. Jeg var nok også ekstremt bekymret og det fløy mange tanker oppe i hode på fredag.
Vi begge kommer fra gode hjem, og jeg tror vi har det som skal til for å bli gode foreldre. Vi skal iallefall prøve.

Per nå sitter jeg ikke på noe som helst, og planen er at det skal forbli sånn. Jeg kan jo selvfølgelig ikke garantere at jeg aldri vil gå på en smell igjen, men det hjelper litt på at nå er det "ingen vei tilbake". Vi har snakket om å bli foreldre, så hvis barnet er frisk, så blir vi foreldre i starten av 2020.