View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Trist å tenke på hvordan verden har blitt. Giske har absolutt ikke fortjent dette. Når vi i 2019 har kommet dithen at alle må gå med skylapper og egentlig holde seg unna folk, fordi enkelte rotter seg sammen mot en mann på denne måten er det sinnsykt trist. Enda tristere å se hvilken vei dette samfunnet er på vei. Om noen år så skal alle gå i samme klær, oppføre seg likt, gjøre likt og si likt. Er det slik vi vil ha det. #meetoo har blitt en kvalm kampanje, og jeg skjemmes av å være en del av dette samfunnet. Såklart synes jeg ikke det er greit at mannfolk tar seg til rette når det gjelder damer, men når dame rett som det er kan beskylde en mann for hva som helst, så er det rett og slett motbydelig. Lenger oppe i politikken der folk drivere med adskillige grovere ting enn det Giske noen gang har gjort, blir de sparket opp i systemet og får mere makt. Politikken i Norge med Støre & Co er flaut å sitte å se på. Det skuespillet de driver med gjør folk blinde. Og folk biter på. Hey!! Det er jo ikke meningen at folket skal stå sammen. Her skal man splittes på grunn av maktkamper og valgflesk. NOK ER NOK!!! Våkn opp og ikke tro på alt dere leser.
Vis hele sitatet...
Det har det ikke vært så mye å lese da. Har irritert meg litt at vi aldri fikk vite hva han var anklaget for. Vi skulle absolutt vite at det var noe, men ikke hva det var vi skulle vite. Men Støre og Co inkluderer jo Giske, så da er vel han flau å se på også? Jeg syntes det var ganske flaut å se på.
Du insinuerer at folk høyere opp driver med grovere ting, men det sier meg like lite som det avisene skrev om Giske. Hvilke ting? Hvor mye høyere kommer man? Er det kongen? Er det John Fredriksen? ERNA?!
Så mange stråmenn i ett avsnitt "omg sheeples"
Sist endret av Bothrops; 23. februar 2019 kl. 00:59.