View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fint at dere rydder, men jeg ser helst at dere sletter alt, inkludert mitt første innlegg. Eventuelt, så må dere gjerne blande dere inn og hjelpe med å oppklare misforståelsen - det hjelper ofte med nye øyne, og jeg er genuint interessert i å vite om, og hvor, jeg har misforstått. Hvis det hadde vært en annen bruker, så hadde jeg nok latt dette gå, men denne personen endret standpunkt gjennom hele debatten vår og opptrer ganske så ufordragelig, så jeg er bare nødt til å si noe.

Selv om dette er første gang jeg har vært i en diskusjon med han, så følger jeg jo forumet og har lagt merke til hvor vanskelig han kan være. Jeg brukte min tid på å fortelle om en liten del av det jeg har erfart over årene og blir nærmest angrepet. Jeg forsøker å svare så godt jeg kan, men vedkommende fortsetter angrepene sine. Hvorfor ikke slette alt hans svada og grunnløse anklager?

På toppen av det hele så blir mine innlegg slettet uten at jeg får noe man kan kalle en god forklaring. Det får meg nesten til å tro at jeg gjorde eller sa noe feil, og det liker jeg ikke. Det hadde som sagt vært fint om dere slettet alt, slik at det virker som om jeg aldri har deltatt, så får jeg heller drite i å delta i flere diskusjoner, både anonymt og ikke, for det er jo ikke gøy å bruke mye tid på noe for så å bli angrepet før jeg opplever at forsvaret mitt blir slettet. Det er faktisk meget irriterende.

Hvis du mener at det er jeg som har oppført meg som en dust i denne tråden, så aksepterer jeg det, men slik som det står nå, så føltes det bare feil at jeg får mine innlegg slettet uten å få noen nærmere forklaring på hvorfor, spesielt når du ikke slettet flere innlegg enn du gjorde.

Hadde sendt deg dette på PM, men tror ikke det fungerer anonymt.

Takk.
Vis hele sitatet...
Det som er slettet er en krangel basert på missforståelser (kanskje med vilje fra en part også for alt jeg vet), at dine innlegg ble slettet betyr ikke automatisk at de bryter reglene, men om dine innlegg fikk stå uten svarene fra den andre parten i krangelen ville jo det sett ganske merkelig ut for andre som leser tråden. Så for ordens skyld: innlegg som svarer på andre innlegg som har blitt slettet, slettes også.

Ingen av innleggene ble rapportert, så saken hadde kanskje gått annerledes om det hadde skjedd i forkant, men her hadde en usaklig krangel og avsporing fra originalemnet skjedd og måtte jeg handle ut i fra beste evne.

"Angrepet" er et relativt sterkt ord, at noen ikke følger god debatteknikk og er vrang synes ikke jeg er en god situasjon å bruke ordet i, det er en sterk overdrivelse. Men jeg kan skjønne frustrasjonen din, jeg har vært her lenge nok til å ha prøvd å ha diskusjoner med mange murvegger.

Jeg slettet bare det usaklige for at det er liksågreit at resten står, så kan alle se det for hva det er. For meg er det helt klart at Slæsken her ikke akkurat er konsekvent når han i ene øyeblikket påstår at THC ikke har noen medisinsk verdi for så å ro seg inn igjen ved å påstå at han ikke sa det, jeg har ingen intensjon om å fjerne slikt, det bygger opp under rullebladet til den nevnte bruker slik alle kan se.

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Da dyrket du jo det som er minst effektivt med tanke på medisinske egenskaper.
Med tanke på at det er CBD som hjelper mot slikt.
THC gjør deg jo kun stein.
Vis hele sitatet...
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Da har du ikke lest ordentlig, for det står mye mer enn bare at det har åpnet for nye muligheter, har heller ikke sagt at THC eller andre cannabinoider ikke har medisinsk effekt.
Vis hele sitatet...
Som sagt så slettes innleggene dine for sammenhengens skyld, som jeg nevnte lengre opp, jeg aner ikke hvilken fartstid du har her men diskusjonen har vært oppe flere ganger og desverre må vi svare med at: Vi har ikke kapasiteten til å skrive grunn til brukeren hver gang vi sletter noe.

Du har ikke oppført deg som en dust i denne tråden, i hvertfall ikke på min skala, du klarte bare ikke å holde deg unna når en bruker poster ting som du har mer peiling på, akkurat som meg. Men det skled litt ut.