View Single Post
Bra skrevet Vidarlo!

Godt observert.
I retten mente han at "mulig de hadde noen hull i avtalen" og at de kom til å lage en ny revisjon av den.
Den nye revisjonen har han gått fra 3 dagers angrefrist til 5 dagers angrefrist (forbruker loven sier 14 dager). I tillegg er angrefristen basert på timer etter at du trykker "bestill" på siden hans. Så i prinsippet om du ikke har mottatt logoene dine på dag 5, må du sende e-post å avbestille eller utsette angrefristen på et produkt du ikke har fått.
I min sak fikk jeg logoen tilsendt noen timer etter at "angrefristen" var gått ut.

Han kommer nok til å svare deg med det samme vrøvle han alltid gjør.
Svindel hans fungerer stort sett slik som dette:
Bestilling --> utgått angrefrist --> faktura --> Inkasso (fra sin "inkasso avdeling) --> skremsel og mental hets. Jeg mottok hauevis med brevpost med skremselspropaganda, prislister fra retten/advokater, og utallige e-poster som viste hvor mye det skyldige beløpet vokste etterhvert som tiden gikk.

Han skal forøvrig saksøke meg for ærekrenking og sier jeg kommer til å skylde han et seks-sifret beløp + at jeg havner i fengsel i 6 mnd.
Han sier jeg startet en facebook side om han. Og ja! Når jeg fant ut hvor populær denne siden var, kontaktet jeg eier, og nå eier jeg facebook siden ;-)

Tro meg, jeg har fått nok av fyren.
Han henger ut meg og Mora mi åpne forum (dårlig ide).
Det jurdiske her jobber advokaten min med. Når anken hans igjen blir avslått kommer han til å bli stevnet en mega rekning + renter på de pengene han allerede skylder.
Men å få navnet hans hengt i gapestokk tar jeg meg av. Fyren er en svindler!

Firmalogo.no / ITS AS / ITS design AS er svindel. Hold dere vekke!