View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan si det for deg selv. Antipsykotika har hjulpet ekstremt mye på meg og flere andre i heftig jævlig psykoser, og med schizofreni som jeg kjenner. Uten medisinene har dem et dårlig paranoia liv som begrenser dem og ødelegger hjernen og livskvaliteten. Man kan få bivirkninger som med alle medisiner men å si at det er bedre å være schizofren enn å gå på medisinene pga bivirkningene syns jeg ikke du skal spre. Kan godt være det gjaldt for deg uheldigvis men er heldigvis ikke vanligvis sånn. Trøtt som f de første ukene vet jeg ikke om noen som har sluppet unna men når opptrappingsfasen er over har hvertfall ikke jeg eller noen av de jeg kjenner som også har brukt det som jeg har snakka med det om ikke hatt andre bivirkninger.
Vis hele sitatet...
sier ikke at det ikke hjelper, hjulpet meg mye men er dødsens trøtt selv etter 5 medisinbytter, er fint til mye, vil veldig gjerne stå på medisiner da jeg er mer stabil, men er vanskelig med bivirkningene, dog prøver ut div mer medisiner nå, men er mange bivirkninger man egt ikke tenker på når man er på medisiner, kjenner mange schizofrene som har en del bivirkninger, sånn er det med dagens medisiner, til å med legene sier at det er masse bivirkninger, har holdt på med dette i 5 år, symtomer i 10, så vet sånn halvveis hvqa jeg snakker om