View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
vel antipsykotika hjelper med stemmene og visuelle, og vrangforestillinger, fjerner dem ikke, aldri blitt oppstemt av at de ble nesten borte, hjelper litt, men når medisinene gjør at du føler trøtt som faen, kaffe hjelper litt men trenger mange kopper for noe effekt, så de fleste har veldig lite energ. motivasjonen min ble værre på medisiner, for du sitter der og ikke føler noe og er helt apatisk så tenker du ikke faen, for mye stress å gjøre noe, for å ikke snakke om andre bivirkninger, syntes nesten medisinene er værre en schiozofreni. De funker sånn halvveis, ei heller noe særlig å gå på de lenge.
.



dog kort svar så kan det hjelpe deg, er sikkert lurt å ta imot medisiner, hjelper en del med negative men mye annet kommer å
Vis hele sitatet...

Du kan si det for deg selv. Antipsykotika har hjulpet ekstremt mye på meg og flere andre i heftig jævlig psykoser, og med schizofreni som jeg kjenner. Uten medisinene har dem et dårlig paranoia liv som begrenser dem og ødelegger hjernen og livskvaliteten. Man kan få bivirkninger som med alle medisiner men å si at det er bedre å være schizofren enn å gå på medisinene pga bivirkningene syns jeg ikke du skal spre. Kan godt være det gjaldt for deg uheldigvis men er heldigvis ikke vanligvis sånn. Trøtt som f de første ukene vet jeg ikke om noen som har sluppet unna men når opptrappingsfasen er over har hvertfall ikke jeg eller noen av de jeg kjenner som også har brukt det som jeg har snakka med det om ikke hatt andre bivirkninger.