View Single Post
har ikke hatt bryllup selv men har vært i noen som har blitt finansiert på forskjellig vis.

Det vanligste har vært og leie ett sted gjerne hotell, med overnatting og mat. Lite å tenke på men noen tilbyr rabatter på maten mot at gjestene selv bestiller og betaler rom. tror det har kommet på mellom 75k og 200k avhengig av antallet gjester. Kjolene her har vært de dyreste alle damene har kjøpt kjole mens menn har lånt/eller eid fra før dress/smoking/bunad

Så har vi han som bygde opp en låve, smuglet store mengder øl, vin og sprit fra tyskland, 100 gjester til middag 200 til festen, gratis bar, band. Dyrt over en halv mill. Lånebunad til manne og designer kjole til kona 25k

Så har jeg to vennepar som gjorde det billig.
Han første kjente mange mennesker i forskjellige yrker og spurte pent om alt fra matlaging til lån av telt, brukte 10k. Men han er en person som folk stoler på som alltid stilelr opp . Og han har da i ettertid stilt opp på alt for de osm stilte opp for han. arvekjole og lånesmoking

Det andre, hadde kun fin middag for nærmeste familie på en bedre resturant etter vielsen. Inviterte dagen etter alle venner hjem på grillfest, hvor de stilte med mat. Ett av de beste bryllupene jeg har vært i. Kjolene ble kjøp på ebay hadde to kjoler en for kirka og en for party. svart dress på mannen.

Så alt blir hva du og din utkårede vil. Men for meg er det festen som er det viktige, middagen er ikke så nøye. mer mro å danse med brura og erte brudgom en å sitte stille mens man eter tre retters og hører på lange taler. Skal du ha middag sett tidsbegrensing på taler, men vet du om en som er god på taler så la den personen få lengst taletid.