View Single Post
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Trondheim har veldig dårlige tilbud til folk som ikke har fylt 20 år. Trooor kanskje det er to utesteder med 18-års grense - den ene nederst i Nordregate. TheRedZone eller noe, samt jeg tror det er et utested for 18-åringer i samme bygg som Mercursenteret? Øverst i Nordregate.

Samfundet som sagt, om du er student. Men om det er åpent her på sommeren tviler jeg på -- dette er et sted drevet frivillig av studenter, og de som jobber der mottar dermed ikke lønn. Når det da er sommerferie ser jeg ingen grunn til at det holdes åpent der.

Synd de la ned Rickz eller hva det het for noen år tilbake. Der hadde de egen 20-års avdeling som var litt avslappet øverst, midtetasje hvor "alle" vanket, og discotek/dansegulv nederst for 18-åringene.

..aldri helt skjønt hvorfor 18-årsgrense bestanding skal være "dunk dunk" og full fræs. Men nå begynner jeg å bli såpass gammel at ingen venner er under 23, så det er vel ikke så nøye.
Vis hele sitatet...
Det utestedet i Nordre, kjelleren på mercur het Karma og ble lagt ned for noen år siden