View Single Post
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg hadde min første tur på krystaller i går. Trodde først jeg kunne sniffe det, men det smakte bare sukker og gav liten effekt.

Så var jeg litt ivrig på opplesninga av doser for detta skulle i kroppen fort som fy. Veide da opp 240 mg. og droppa.

Fy faen for en merkelig ting, det var ut av kroppen opplevelser og spying og generelt rør.

Vil ikke anbefale det, blei litt heawy.

Tenkte jeg skulle gjøre et forsøk til helga igjen. Hva tenker dere om å begynne på rundt 80 mg kanskje?
Vis hele sitatet...
Du tok ikke mdma igår. MDMA smaker så jævlig og horribelt, det er som satans armhulesvette kondensert til saltkrystaller og spylt i bensin. Ikke som ''bare sukker''. Det høres ut som om du har fått noe annet merkelig noe. MDMA skal være kjærlighet og lykke, ikke ut av kroppen opplevelser og generelt rør. Folk reagerer forskjellig, men utifra hva jeg har lest nå, så har du ikke tatt mdma. Du har vært forsøkskanin på et RC stoff, eller fått i deg et helt annet stoff.

Og uansett om det hadde vært MDMA, så skal du jo uansett ikke drive på flere helger på rad. Du vil fort se at du mister magien, drar muligens på deg varige skader, kan få serotoninsyndrom som forøvrig er dødelig, eller noe annet.