View Single Post
Har en kompis som selger mdma litt av og til. Sist gang jeg kjøpte var det store brun/gjennomsiktige krystaller som ble hvit/beige aktig når man knuste det. Det skal ha kommet rett fra Nederland. Tok det sammen med han og en kompis. Vi sniffa ca 200mg. Ble helt på bærtur men det var utrolig gøy. Var våkne hele natten og da jeg var så og si edru begynte jeg å hallusinere uten å vite at jeg gjorde det. Så en rotte oppi lampen og edderkopper inn og ut noen hull i veggen. Små hallusinerte litt småting de 2 neste dagene, men da var det bevisst slik at det egentlig var litt morsomt. Er dette normalt? Kan si at dette var første gang jeg prøvde stoffet.

Denne gangen har jeg kjøpt det av samme person, men denne gangen 200mg hvitt pulver i kapsler. Pulveret er ikke for fint, legger seg ikke i kapselen og er lett bevegelig. Han sier at han har testa det med testkit og det ble svart. Jeg leser overalt at over 180mg egentlig er alt for mye, men han sier at god ren knips er dosen 180-250mg. Han har tatt disse selv og tatt 3 en kveld på det meste. Er folk kjent med helt ren mdma i pulverform og hvordan man skal dosere? Jeg stoler på han sånn noenlunde men har vanskelig for å stole på folk generelt og jeg gidder ikke bombardere han med spørsmål. Dette er i stavanger området.